Dzisiaj jest - niedziela, 24 listopada 2024 roku
Start
Spotkanie w sprawie programu Dobry Start
czwartek, 01 lipca 2021 10:08
Szanowni Państwo,

Od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną - z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość. Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe wskazane we wniosku.
W związku ze zmianą sposobu składania wniosków pracownicy ZUS będą zakładać zainteresowanym profile na Platformie Usług Elektronicznych ZUS.


Chcąc zapewnić wszystkim osobom, które będą składać wnioski, odpowiednie wsparcie i obsługę

zapraszamy na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy PUE.


Terminy dyżurów:
8 lipca 2021r. w godz. od 9:00 do 13:00

Miejsce dyżurów:
Urząd Gminy w Zawidzu ul. Mazowiecka 24

W celu założenia lub potwierdzenia profilu PUE należy okazać dowód osobisty lub paszport i podać adres e-mail.
W celu złożenia wniosku o ustalenie prawa do świadczenia dobry start niezbędne są dane dotyczące :
• wnioskodawcy,
• dzieci na które wnioskodawca ubiega się o przyznanie świadczenia
• szkoły do której uczęszcza dziecko
• numeru rachunku bankowego.

 

 

Dodatkowo zamieszczamy dla Państa materiały:

Instrukcje:

Filmy instruktażowe: